Re: Pomoc potrzebna ale na grupie o win98 nic. wiec wiem ze ntg

Autor: Tomek[TK] <tk-tk_at_NIESPAMOJwp.pl>
Data: Mon 08 Nov 2004 - 21:56:15 MET

> No to chyba w lesie lub na innym odludziu nie mieszka ;). Do kolegi lub do
> koleżanki skoczyć, sciagnac, na cd wrzucic, ewentualnie na dyskietki.

Wiedzialem ze ktos tak napisze :) Problem nr 2: nie idzie sie dostac do
"Mojego komputera" :) <= jedyne wyjscie to w DOSie skopiowac ale pytanie czy
autor watku umie?

Podzielam jednak Twoje zdanie ze najlepiej to w ogole format zrobic bo
nakopane jak sie tylko da.

--
Tomek
http://www.osiedle-er.prv.pl