Re: mysz Logitech

Autor: Kapsel <kapsulski_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 08 Nov 2004 - 21:54:54 MET

Mon, 8 Nov 2004 18:54:15 +0100, na pl.comp.pecet, X X napisał(a):

> Podpisuje się pod tym z tym że ja słyszałem, że najlepiej jasna - biała,
> tak czy inaczej ja używam całkowicie czarnej i wszystko jest ok - żadnych
> skoków itp. ( co na jakiejś "pstrokatej" występowało notorycznie).

W kwesti koloru to napisalem dosc ostroznie, gdyz sam mam obok podkladke
granatowa i oczywiscie optyczna mysz. Zastanawialem sie czy bedzie OK, bo
wczesniej wariowala na kolorowej podkladce, ale jest wszystko dobrze. Z
drugiej strony im ciemniejszy material tym wiecej promieni pochlania, im
jasniejszy tym wiecej odbija, dlatego przynajmniej teoretycznie lepiej
wybierac jasniejsze kolory, co wlasnie wyzej napisalem :)
Najwazniejsze jednak jest chyba zeby kolor byl jednolity. Sam sie
przekonalem, a teraz widze przedmowca potwierdza, wiec zdaje sie to nie
tylko moj myszon taki kaprysny jest ;)

--
Kapsel
  kapsulski(malpka)poczta.onet.pl