Re: Mustek 1200 USB Plus & XP

Autor: ::-:: dysmorfofob ::-:: <lookas2002_at_onet.poczta.pl>
Data: Mon 08 Nov 2004 - 21:18:48 MET

> Ja tu po raz pierwszy, i od razu z problemem. Nie moge zainstalować mojego
> skanera (patrz. temat) pod XP-ekiem. Ściągnąłem odpowiednie drivery ze
strony

Jestes pewien , ze postepowales zgodnie z ta instrukcja:
http://www.mustek.com.pl/?stid=3402
Niedawno, gdzies instalowalem Musteka 1200 UB (czy jakos tak) pod XP Pro SP1
i zadzialalo.

Swoja droga, to Mustek dal plame z tymi niedzialajacymi sterownikami pod xp
i 2003, a sposob w jaki zalatwili sprawe i jak probowali sie tlumaczyc,
szczegolnie w przypadku Win Server 2003 to juz szczyt olewania klientow
(przynajmniej tych z Polski) :-/

::-:: fobisz ::-::