Re: Czym zgrać materiał z VHS ?

Autor: dalmashin <dalmashin_at_usun.to.wp.pl>
Data: Mon 08 Nov 2004 - 14:07:35 MET

yarcioo <yarcioo@wp.pl> wystukal(a):

> Mam troche materialów na kasetach VHS.
> Co mam kupic by móc to pozgrywac do kompa, by nagraC POTEM NA dvd
> czy CD.? Zgrywalem jedną kasete na karcie WinFast A170 (GF MX440 64
> MB ViVo) ale jakośc raczej kiepska, szczególnie zywszych scen.
> Chcialbym to zgrywac bez wyraLnej straty jakości.
> A czy karta GIGABYTE GF FX-5700 256 VIVO/DVI da rade?
> Na jakie parametry trzeba zwracac uwage?
> A moze osobne urządznie?
>
> Pozdrawiam
> Jarek

ja zgrywam za pomoca karty tv kworld programem windvr3. przy bitrate
14600 troche to zajmuje (2h okolo 12GB - dzieki temu dynamiczne sceny
nie traca zbytnio) ale pozniej po kompresji do divx przyjmuje normalne
rozmiary. jakosc jak dla mnie zadowalajaca plus. u kumpla na karcie
r9000pro z vivo wychodzilo to duzo gorzej.

--
hey!
dalmashin@usun.to.wp.pl