Jakich plyt do nagrywania DVD R uzywacie ?

Autor: Walduss <tomekv6_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 08 Nov 2004 - 13:51:56 MET

Witam

Kupilem sobie nagrywarke DVD i chcialem sie zapytac jakie plytki
polecacie. Chodzi mi glownie o marke... no i moze o standard bo nie bardzo
sie jeszcze w tym wszystkim lapie ? +/- jest bardzie popularny i lepszy?
Co do plyt to wiem, ze te markowe Verbatim, czy inne sa najlepsze ale co
byscie polecili zeby bylo dobrze i tanio. Nagrwyarka to Lite`On 1633 :)

--
Pzdr.
Walduss