Re: Czy "pisk" dysku moze byc podstawa do reklamacji?

Autor: BQB <adres_at_anty.spamowy.com.invalid>
Data: Mon 08 Nov 2004 - 10:32:06 MET
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
Message-ID: <418f3cbc$1@news.home.net.pl>

"Bartosz Śmigaj" <smigaj@post.pl> wrote in message
news:opsg40l1fkltw15w@bhaarthpc...

> Oto dzieki za info. Wysle go do komputronika po dlugim weekendzie.
> Gorzej, ze chyba musze kupic 2 taki dysk, bo nie mam jak zrobic
> backupu (znaczy na co;)

A odnosnie gwarancji, to w ustawie jest tak: ze sprzedawca lub producent
ma Cie zawiadomic w ciagu miesiaca o uznaniu badz nie uznaniu
reklamacji. Jesli tego nie zrobi, to reklamacja jest uznana. Natomiast
co do czasu trwania tej reklamacji, to w ustawie nic nie ma na ten
temat. Jesli nie miales gwarancji, gdzie ten termin byl wpisany, to taka
naprawa/wymiana gwarancyjna moze potrwac nawet 2 lata.

-- 
bqb znaczek wiadomo jaki data.pl
Uwaga adres w naglowku jest antyspamowy !!! 
Received on Mon Nov 8 10:35:24 2004

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Mon 08 Nov 2004 - 10:51:09 MET