Re: Czy "pisk" dysku moze byc podstawa do reklamacji?

Autor: Bartosz Śmigaj <smigaj_at_post.pl>
Data: Mon 08 Nov 2004 - 09:31:03 MET
Message-ID: <opsg40l1fkltw15w@bhaarthpc>
Content-Type: text/plain; format=flowed; delsp=yes; charset=iso-8859-2

On Mon, 8 Nov 2004 08:47:19 +0100, Karol <spamy@op.pl> wrote:

> U mnie metaliczny pisk po kilku tygodniach zaowocował totalnym padem
> dysku. Dysk nie powinien piszczeć i tyle.
> Zrób backup i zanieś go do sprzedawcy.

Oto dzieki za info. Wysle go do komputronika po dlugim weekendzie. Gorzej,
ze chyba musze kupic 2 taki dysk, bo nie mam jak zrobic backupu (znaczy na
co;)

-- 
  .: Bartosz Śmigaj
  .: mail :: smigaj@post.pl
Received on Mon Nov 8 09:35:16 2004

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Mon 08 Nov 2004 - 09:51:06 MET