Stacje dedykowane / Stacje robocze IBM......

Autor: Jerry.J <jerryjacobsNO.SPAM_at_NO.SPAM.gazeta.pl>
Data: Mon 08 Nov 2004 - 02:10:47 MET

Witam

Czy te stacje robocze (np IBM wokstations IntelliStation POWER 275)
dedykowane (optymalizowane) pod
konkretny software to marketingowy bajer, czy to rzeczywiście jest
optymalizowane pod soft
i rzeczywiście przewyższsza wydajnością, stabilnościa i komfortem pracy
"zwykłe" PC ?????

Chodzi mi o stacje IBM pod system CATIA v5.......

O cóś takiego:

IntelliStation POWER 275 Najnowsza i najszybsza stacja robocza IBM. Dwa razy
wydajniejsza niż popularna stacja robocza RS/6000 model 170 i to w niższej
cenie!

Szybkość i niezawodność, która pomoże Państwu ukończyć Wasze projekty
szybciej, byście mieli Państwo więcej czasu na kreatywność.
  a.. 1-procesorowa SMP z 1.0GHz procesorem albo 1- lub 2-procesorowe
1.45GHz procesorem(ami) POWER4+T
  b.. 1.5MB L2 i 8MB ECC L3 cache
  c.. Do 16GB pamięci ECC SDRAM z Chipkill
  d.. Do 4 Ultra320 SCSI dysków hot-swap o prędkości obrotowej 10tys lub
15tys
  e.. Sześć slotów PCI-X
  f.. Wstandardzie Gigabitowy Ethernet i adapter audio
  g.. Standardowo karta graficzna GXT4500P
  h.. Opcjonalnie karta graficzna GXT6500P
  i.. Lider prędkości w CATIA V4.

Więcej info:

http://www.ibm.com/shop/uk/pseries/workstation275

Co sądzicie o tym sprzęcie ?

Bo najtańsza kosztuje prawie 40 tysięcy złotych...
I nie wiem czy warto się w to ładować...

Pozdrawiam

--
J.J.
http://www.teampoland.prv.pl - internetowy projekt