Re: HDD....

Autor: Romeq <romeqWYTNIJTO_at_poczta.fm>
Data: Sun 07 Nov 2004 - 22:35:28 MET

Użytkownik "lev@k" <lew666SPAMBUSTER@op.pl> napisał w wiadomości
news:cml13t$nip$1@news.onet.pl...

> hmm - tak z ciekawosci, /jak/ dobrze masz wyciszone pozostale podzespoly??
> pytam, bo opinie n/t cichej pracy wspomnianych hdd (szczegolnie po pewnym
> czasie uzytkowania) to raczje duza rzadkosc - oczywiscie gdy nie zaglusza
> ich np. wysokoobrotowy wentyl na CPU lub w PSU.. wtedy z reguly zaczyna
sie
> doceniac seagate'a lub samsunga..

Ja to zrobilem inaczej. Wyciaganlem niedanwo dysk, posluchalem kompa. Potem
wsadzilem dysk i zero roznicy. nie mam super chlodzenia, moj procesor to
celeron 850 mhz. Przy zgrywaniu danych slysze moje fujitsu, gdy kopiuje
cokolwiek na WD - nic nie slychac:)
Komp chodzi 18-22h na dobe;)
Pozdrawiam,

Robert