Re: HDD....

Autor: <lev_at_k>
Data: Sun 07 Nov 2004 - 12:32:31 MET

Romeq wrote:

> Hmm...slyszalem je w akcji...cisza jak makiem zasial...

> jak wyzej...cichutkie i wszystko dziala ok:) (tez WD80)

hmm - tak z ciekawosci, /jak/ dobrze masz wyciszone pozostale podzespoly??
pytam, bo opinie n/t cichej pracy wspomnianych hdd (szczegolnie po pewnym
czasie uzytkowania) to raczje duza rzadkosc - oczywiscie gdy nie zaglusza
ich np. wysokoobrotowy wentyl na CPU lub w PSU.. wtedy z reguly zaczyna sie
doceniac seagate'a lub samsunga..

> Robert

pozdrawiam