Re: wskaźnik myszki

Autor: Porucznik Crow <crow_at_klub.chip.pl>
Data: Sun 07 Nov 2004 - 22:19:20 MET

Dnia Sun, 07 Nov 2004 18:53:17 +0100, towarzysz Bartosz Śmigaj zameldował:

> A na powaznie - wiem, ze to troszke glupawe - sprawdz czy nie ciagniesz
> myszki kablem. Np jest dluzszy (ciezszy), lub ciagniesz kabel noga.
> Przykladowo moj kabel od myszy jest troche "przywalony" innymi kablami za
> biurkiem i gdy zostawie myszke kolo blziej siebie, kabel "sciaag ja".
> Oczywiscie to moze byc prawda, tylko gdy ten ruch trwa chwilke, a nie caly
> czas... No chyba, ze masz duze biurko;)

Ja potrafię klikać i ruszać myszką przysuwając do niej tel. komórkowy gdy
gdzieś on dzwoni :)) Słychać wtedy też w radiu charakterystyczne
"pyk-pyk-pyk...pyk-pyk-pyk..." :)

--
Pozdrawiam
# [Lusowko] Crow [PL] # http://chs.wz.cz # 5242577 # Call of Duty #