Re: wskaźnik myszki

Autor: Wojciech Michalczuk <wmichal_at_nie-spamuj.gazeta.pl>
Data: Sun 07 Nov 2004 - 18:22:24 MET

Niejaki Bogusław twierdzi jakoby:
> Co może być powodem samoczynnego poruszania się wskaźnika myszki.

- Kiepska mysz optyczna
- Nieodpowiednia podkładka pod myszą optyczną
- Uszkodzony kabel
- Intensywne światło padające na mysz kulkową
- WinXP SP2
- wyczerpujące się baterie myszy bezprzewodowej
- kot, chomik bądź bakterie poruszające myszą gdy nie patrzysz :P

--
Jest to moje zdanie i ja je całkowicie podzielam.      (c) Henri Monnier
      \\|||//