Re: Piszczy mi płyta główna pod Windą - dlaczego?

Autor: topjes <nie_at_da.rady>
Data: Sun 07 Nov 2004 - 15:19:40 MET

"Michal Bien" <mbien@wywalto.uw.edu.pl> wrote in message
news:Xns959A8C89CDE88mbien@127.0.0.1...
> Cichy zapewne, ale do takiego zasilacza z chlodzeniem wodnym trzeba
> miec nerwy jak postronki ;) Te zasilacze praktycznie nie maja zabezpieczen
> poza standardowym bezpiecznikiem _NA WEJSCIU_. Jesli cos bedzie nie tak w
> zasilaczu przepiecie idzie na plyte i plai co mu na drodze stanie - czeto
> "ostaje sie jeno modem" :/

Kurcze, nawet modemu nie mam ;))) No, zobaczymy. Może w przyszłości wymienię
zasilacz overclockerski i sam sobie przełożę ten blok wodny z tego Tracera
do nowego. Póki co 700 zł na wyciszenie kompa to raczej górna granica w
rozumieniu zdrowego rozsądku :)

Rozumiem obawy - w sumie to już prawie kupiłem porządny zasilacz (jakiś
zwycięzca testu na benchmark.pl) ale te 12dB i podłączenie do systemu
chłodzenia wodnego, który i tak miałem zamiar kupić przekonały mnie, że
jednak ten z CPC. Inna sprawa, że od kiedy mam kompa (od 386SX :) zawsze
miałem jakieś zwykłe zasilacze i - odpukać :) - nigdy mi one nie sprawiały
kłopotów.

> Tak.

> Tak.

Noooo i jest CICHO :))) DZIĘKI!!!!! :)

Może jeszcze kilka wyników dla zainteresowanych.
Athlon 2500+ @ 200MHz FSB, chłodzenie wodne CPC - CPU i chipset (temp st. C
CPU/chipset)
- Win2k - tryb IDLE - 38/25 st
- Win2k - max obciążenie (Prime95 large TTF) - 50/28 st
- Win2k - S2K bus disconnected IDLE - 42/26 st

Tak więc dla mnie to i tak ok. 42 st to jest luzik a przy obciążeniu to i
tak nie ma znaczenia.
Zaś 50 st. procka pozwala mieć nadzieję, że uda się podkręcić FSB jeszcze
trochę. Tylko ciekawe do ilu - 210 to pewnie będzie max - pytanie czy warto
dla 5% tak żyłować sprzęt. Teraz przynajmniej wszystko chodzi sobie
synchronicznie (razem z PCI i AGP).

pzdr
topjes