Re: lcd czy crt

Autor: yezooz <uss-green_at_wp.pl>
Data: Sun 07 Nov 2004 - 14:42:51 MET

Dnia Sun, 7 Nov 2004 06:09:57 +0100, adam napisał(a):

> chcialbym zmienic monitor, w tej chwili posiadam panasonic panasync/pro
> pl70i
> na poczatku chcialem kupic lcd 17" ale ostatnio slyszalem opinie, ze bede
> zalowal, kolory nie sa zbyt soczyste, odswiezanie tylko 75hz rozdzielczosc
> tez tylko maxymalna wiekszej nie ustawie, wiec teraz waham sie czy kupic
> taki panel czy moze 19" monitor kineskopowy np NEC FE991 ktory ma bardzo
> dobre recenzje...

Ja tez stoje przed takim wyborem i w zasadzie sam nie wiem. Bede zajmowal
sie grafika wiec wielkosc obszaru roboczego jest istotna. Zastanawiam sie
na duzym CRT albo LCD 19" albo 20".
Roznica miedzy LCD 20" a 19" jest taka ze (chyba wszystkie) pracuja w
wyzszej rozdzielczosci - juz 1600x1280. Czy to faktycznie daje sporo wiecej
czy nie ?

Wiadomo ze cena takich paneli jest wysoka ale na pewno bede siedzial przed
takim moniotorem duzo godzin codziennie wiec zdrowie jest najwazniejsze...

Prosze o opinie