Re: lcd czy crt

Autor: Wiktor S. <look_at_my.sig>
Data: Sun 07 Nov 2004 - 12:39:16 MET

> Zastanówmy się nad tym co napisałeś

> Gdzie więc jest ta gigantyczna różnica obszaru między 17'' LCD a 19''
> CRT

To wam na całą ścianę monitor potrzebny? :-)
Może lepszy będzie projektor? (ale ceny z galaktyki "far far away").
Obraz płaski jak ściana.

Gdy ostatnio kupowałem monitor (CRT) kupiłem 15". Bo uznałem go za lepszy.
Bo mniejszy. Ale fakt, że dużo większy LCD zająłby dużo mniej miejsca.

btw. chyba nie jest prawdą, że LCD krytykują ci, który chcieliby go mieć. Na
projektor nie stać mnie dużo bardziej niż na LCD, a i tak uważam, że
[projektor] to świetny wynalazek.

--
a_rien
e-mail: wswiktor&poczta,fm