Re: EPOX 8RDA+ PRO - problem z AGP - help

Autor: maclun <maclun_at_usunto.poczta.fm>
Data: Sun 07 Nov 2004 - 11:23:52 MET

> I bardzo dobrze. Wielu ludzi myli nazwa ale to nie jest wylaczenie
> calego trybu AGP a jedynie AGP FastWrites. Na Radonach praktycznie nie
> daje
> to zysku wydajnosci a powoduje mase problemow z kompatybilnoscia, o
> podkrecaniu przy wlaczosnych fastwrites tez raczej mozna zapomniec, a nie
> podkrecac R9550 [a wlascicwie przywrocic sztucznie zanizone parametry] est
> bez sensu.

Cos chyba sie nie zgadza, bo wlasnie wlaczylem Fast Write w biosie i teraz
tak jak wczesniej mialem nieaktywny przelacznik od FW w zaawansowanych
ustawieniach tak teraz mam. i tylko to sie zmienilo.
AGP x4 pokazuje. a na drugim kompie(tym z problemem) caly czas jest AGP OFF.
Wiec to chyba nie o to chodzi.
Dodatkowym potwierdzeniem niewlasciwego dzialania karty( IMHO) jest to ze na
stronie logowania do XP ikony uzytkownikow "skacza" przechodzac na srodek
ekranu.
Tak nie moze zostac, tylko co moze innego to powodowac???

Pzdr!
Maciej