Re: HDD....

Autor: PePe_M <spam_at_nie.pl>
Data: Sun 07 Nov 2004 - 00:04:01 MET

W artykule cmiu5o$mq0$1@atlantis.news.tpi.pl,
niejaki(a): Adam z adresu <mileccy@neostrada.pl> napisał(a):

> Narazie mam na oku ten model: MAXTOR 80 GB - 7200 8MB Cache

Mialem samsunga, padl po 10 miesiacach, teraz ma go moj siostrzeniec
(wymienionego) i szykuje sie do wymiany - dysk szwankuje.
Mam dwa Caviary 120 GB (kiedys juz tez mialem 1,6 GB podobno chodzi do
dzis - jakies 6-7 lat :D) wydaja sie nie do zdarcia, jdnak po kiku
miesiacach pracuja jak mlynek do kawy (no moze przesadzilem ;)), to moze
Hitachi/IBM - o nich jeszcze nie slyszalem negatywnych opinii :)

--
PePe_M