Re: HDD....

Autor: tomcat <tomcat14_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 06 Nov 2004 - 20:09:24 MET

Piotr Wydymus wrote:
> BTW: Czy ktoś jest mi w stanie wyjaśnić jak to jest z tą 5 letnią
> gwarancją Seagate'a? W sklepie firmowym Proline w Gliwicach
> twierdzili, że żaden dystrybutor w Polsce nie daje 5 lat gwarancji?
>
> Pozdrawiam,

Na razie nikt w Polsce nie udziela takiej gwarancji ale jeśli Twój
Seagate zepsuje się po upływie 3 lat to możesz go odesłać do centrum
serwisowego - najbliższe znajduje się w Monachium ale z tego co wiem
planowane jest otwarcie takiego centrum w Polsce, gdzie koszt całej
operacji będzie pokrywał Seagate. Na stronie firmy jest szczegółowa
informacja dot. postępwania przy zwrotach gwarancyjnych.

--
pozdrawiam
Tomek Kalinowski