SB Live 5.1 i mikrofon

Autor: Puszka <puszka78_at_go2.pl>
Data: Sat 06 Nov 2004 - 20:00:51 MET

W zwiazku z pojawieniem sie usług typu Nawijka postanowilem przetestowac ta
usluge.
Niestety mam problem z mikrofonem.
Podlaczylem go i wszystko jest OK poza tym ze słychac mnie przez głośniki.
W właściwosciach Audio (system XP) mam ustawione jako Nagrywanie dzwieku -
SB Live! Audio [D000] To samo urzadzenie jest ustawione jako Odtwarzanie
dzwieku.
I tu mi sie wydaje ze jest problem. Wydaje mi sie ze inne urzadzenie powinno
odtwarzac a inne nagrywac dzwiek. Niestety nie mam mozliwosci wybrania
innych urzadzen. Wydaje mi sie ze przy poprzedniej karcie taka mozliwosc
mialem.

Pozdrawiam

Puszka