Wieszanie systemu i calego kompa - temperarraturolubne

Autor: Artur Grossman <NOT-FOR-MAIL_GO_at_www.ar.of.pl>
Data: Sat 06 Nov 2004 - 04:28:39 MET

Witam.

Cos wiesza komp. Po prostu. Przestaje chodzic dysk, CD przestaje
obracac. Pozostaje RESET. I tak setki razy - od paru miesiecy. Czasem
chodzi caly dzien, czasem wystarczy wlaczyc Worda.
Dzis (jest po 4.00 rano) sie juz zdenerwowalem i prosze o pomoc.

Zauwazylem, ze czesciej sie to dzieje, gdy:
1. wyjdzie sloneczko/zamkne okno - czyli wzrost temperatury.
2. mam duzo uruchomionych programow i procesor 100% w uzyciu.

Win XP SP2
Processor: AMD Duron 700 (+wielki wiatrak Arctic Cooling warty wiecej
niz procek, bo z poczatku myslalem ze to wina slabego chlodzenia procka)
Plyta: ECS K7S5A z LAN
Zasilacz: Codegen 300W (wg tabeli w necie zestaw potrzebuje niecale 200W)
Grafika: RIVA TNT 16 MB (wczesniej mialem RIVA 4MB i tez zwiechy)
Pamiec 256MB SDRAM (noname, ale na innej tez wieszal)
Dysk: Barracuda 40GB
CD, CDRW, FDD (bez nich to samo).

AIDA/SANDRA mowia, ze wsjo OK, BIOS tez (najnowszy z ECS, bo tez
myslalem, ze to moze).

Z gory dzieki za rady - jest 4.27, zaraz bedzie dnialo, a ja siedze z
robota i biduje :(

--
ArturG
Kontakt only on: