Re: UPS ACTIVE POWER 400-czy warto?

Autor: Rex <anty_at_spam.pl>
Data: Sat 06 Nov 2004 - 17:17:42 MET

Użytkownik "Michal Bien" <mbien@wywalto.uw.edu.pl> napisał

> 1. Do jakiego zestawu i czy z LCD czy CRT? Do typowego dekstopa z CRT
> 400VA to stanowczo za malo [daje za maly prad - AFAIR max. dwiescie watow
> ogonkiem] - minimum to 600VA.
Mam P II 400, monitor CRT 15''. Wydaje mi się, że 400 VA powinno to uciągnąć
przez kilka minut.
400 VA to daje jakieś 260-280 W (mnożnik jest 0,65-0,7). Monitor bierze ok
85 W, więc zostaje prawie 200 W na kompa. Uważasz, że to za mało?

> 2. Wszystki te ActivPowery na zasilaniu bateryjnym daja tylko
> przyblizona sinusoide, ale to norma w tej klasie cenowej.
Czy to może być szkodliwe dla zasilacza?

>Esli masz
> zasilacz z aktywnym PFC bedzie ci sie mocno grzal probujac to skorygowac,
> przy pasywnym i bez bedzie OK.
A co o to takiego PFC?

Rex