EPOX 8RDA3+ + Barton 2500

Autor: beel <blizniakone_at_poczta.fm>
Data: Sat 06 Nov 2004 - 09:25:58 MET

Posiadam p?yte glowna Epox8RDA3+ oraz Bartona 2500, moj problem polega
na tym iz widziany procesor to 1,48 GHz.

Moje ustawienia:
System Performance [Optional]
CPU Clock Ratio [Default]
FSB Frequency [Auto]

Przy powy?szych ustawienaich uzyskuja w?asnie 1,48GHz. Nie mam pojecia
co zrobi? aby widzia? mojego Bartona, bo je?li zmienie te ustawienia
na takie jak mi sie wydaje powinny byc:
System Performance [166MHz]
CPU Clock Ratio [11.0]
FSB Frequency [Auto]

to przy starcie komputera pojawia sie awaria klikam aby uruchomil
kompa w trybie normalnym po czym sie sam resetuje.
Co to ma oznaczac i jak temu zapobiec, czyzby ta plyta nie obslugiwala
takiego sprzetu ?? Czy pracuje na 333MHz FSB ??