UPS ACTIVE POWER 400-czy warto?

Autor: Rex <anty_at_spam.pl>
Data: Sat 06 Nov 2004 - 00:56:29 MET

Witam!
Szukając UPSów w sieci natknąłem się na Allegro na taki sprzęt:

ACTIVE POWER 400 VA.
Nowy, 2 lata gwarancji i atrakcyjna cena: 185 zł (600 VA za 225 zł).
Ma AVRa, sterowanie mikroprocesorem, RS-232 itp.

Właśnie przymierzam się do kupna jakiego upsa i zastanawiam się czy go nie
kupić. Zależy mi na czymś co podtrzyma typowy zestaw komputerowy przez kilka
minut, uchroni przed przepięciem i da możliwość monitorowania napięć, stanu
baterii itp.
Czy ktoś z Was ma/używa tego upsa? I czy warto go kupić?

Rex