Re: Uwaga-oszusci z monitor.pl

Autor: Marcin Kukula <marcin.kukula_at_neostrada.pl>
Data: Fri 05 Nov 2004 - 18:42:41 MET

Użytkownik "jac" <jacekglapiak@o2.pl> napisał w wiadomości
news:cmedar$qii$1@inews.gazeta.pl...
> Witam
> Jakis czas temu juz ostrzegalem przed nimi ale nie bardzo poskutkowalo bo
> od tego czasu dostalem kilka maili od kolejnych naciagnietych klientow
> tego 'sklepu'.
> Wiec jeszcze raz chcialbym przestrzec wszystkich przed kupywaniem
> czegokolwiek w sklepie internetowym www.monitor.pl
> Sa to oszusci ktorzy naciagneli juz nie tylko mnie ale i kilku innych
> osob.

No to w takim razie jestem ewenementem.
Bo jestem BARDZO zadowolony z obsługi tego sklepu.
Kupiłem u nich monitor LCD Neovo F-17.
Chociaż wcale nie miałem zamiaru wybierać tej marki. :)

Pozwolono mi sprawdzić na miejscu 11 (!) modeli różnych firm i dokonać
wyboru pomiędzy nimi.
No i Neovo wypadło najkorzystniej. Kolory, nasycenie, smużenie i wygląd (ma
czarna obudowę).
I do tej pory jestez z takiego wyboru bardzo usatysfakcjonowany.

Tak, że ja jestem jak najbardziej zadowolonym klientem tej firmy.

Pozdrawiam,
Marcin,