Uwaga-oszusci z monitor.pl

Autor: jac <jacekglapiak_at_o2.pl>
Data: Fri 05 Nov 2004 - 00:17:49 MET

Witam
Jakis czas temu juz ostrzegalem przed nimi ale nie bardzo poskutkowalo bo od
tego czasu dostalem kilka maili od kolejnych naciagnietych klientow tego
'sklepu'.
Wiec jeszcze raz chcialbym przestrzec wszystkich przed kupywaniem
czegokolwiek w sklepie internetowym www.monitor.pl
Sa to oszusci ktorzy naciagneli juz nie tylko mnie ale i kilku innych osob.

ps
Takiego maila bede tu umieszczal co jakis czas wiec kto nie chce tego czytac
i bedzie pamietal by tam nie kupywac to proponuje mnie do KF:)

--
pozdr
  jac