Re: Komputer się wiesza przy starcie.

Autor: Demostenes <demostenes.1_at_neostrada.pl>
Data: Fri 05 Nov 2004 - 18:35:19 MET

Piotr Wydymus napisał/a w wiadomości
<ejtmo018oopfvog854vqqielrcdq9rfo0s@4ax.com> następujące litery:

> Dlaczego? Można jakimś innym dostać wiarygodne wyniki z pomiaru
> napięć, czy pozostaje tylko zabawa z przyrządem?

Według mnie te wszystkie 'woltomierze' na płycie to zwykłe badziewie...
U mnie wskazywał takie wyniki, ze dziwiłem się, że komputer chodził (znaczy
się, gdy zapytałem na grupie).
Wyjąłem multimeter, weknąłem sondy w odpowiednie miejsca i... napiecia
książkowe.

Natężeń nie polecam sprawdzać, bo można sobie cosik popalić (zresztą i tak
nie ma chyba potrzeby). :D

--
Pozdrawiam, Demostenes.