Re: Jaka grafika do obrobki zdjec?

Autor: Maciek Mis <foto.amatorDOD_at_interia.pl>
Data: Fri 05 Nov 2004 - 18:29:15 MET

wishya@poczta.onet.pl napisał(a):
> czesc, znajomek mnie o to pytal, ale szczerze mowiac, nie potrafie mu pomoc,
> stad pytanie.
> Generalnie znajomek w ogole (no chyba ze w pasjansa) nie zamierza grac, sprzet
> ma sluzyc tylko i wylacznie do obroki zdjec, konwersji plikow graficznych i byc
> moze do amatroskiej obrobki video. Co mu polecic?
> Karta nie musi byc nowa.

go grafiki najlepszy oczywiscie jest Matrox lecz sa to drogie karty i
malo wydajne :-( zobacz na te tabelke
http://www.benchmark.pl/artykuly/recenzje/wybieramy_karte_do_400zl/strona-7.html
ostatnio rozmawialem z kolega ktory mial Matroxa G550 i mowil mi ze byla
to najgorsza grafika z jaka mial doczynienia. szybko ja sprzedal. byla
tak wolna ze dobra jakos obrazu nie rekompensowala tego a przy tym sa to
karty drogie :-(
Mysle ze firmowy Radeon lub GeForce do domowego uzytku i zwyklego
monitora w zupelnosci wystarcza.
> A tak btw, to jaki sprzet do tego bylby odpowiedni? czy athlon xp 1.6 i 512mb
> ramu wystarczy? Jesli chodzi o hdd to pewnie jak najwiekszy ;)?
> pozdrawiam
> d.

ja do niedawna mialem celerona 400 i 256mb RAM i Photoshop 6 chodzil na
tym bez problemow. teraz mam celerona 2.4 GHz i nie widze wielkiej
roznicy w PS ;-) moze jedynie filtry szybciej dzialaja.

--
Pozdrawiam, Maciek M.
GG: 4043660