Re: Jaki zasilacz i cooler...

Autor: GLide <glide_at_WYTNIJterramail.pl>
Data: Fri 05 Nov 2004 - 17:09:37 MET

Dnia Fri, 5 Nov 2004 13:49:51 +0100, Sniper napisał(a):

> Masz rację, złapałeś mnie :) Biję się w pierś, zwracam honor i
> błagam o wybaczenie, brocząc po szyję w najbardziej śmierdzącym
> łajnie jakie jestem w stanie sobie wyobrazić ;)
A nie mogles po prostu Sepuku popelnic? Boooszzzz tyle zachodu dla jednego
posta.... ;-)

> słowa _cichy_, a jedynie _dość wydajny_. Faktycznie, zarówno 350GTF,
> jak i ATX-1136H potrafią narobić trochę hałasu, choć z własnego
> doświadczenia wiem, że to zależy od konkretnego egzemplarza. Mam w
> pracy 4 zasiłki 350GTF i 2 x ATX-1136H. Każdy z żyje własnym życiem
> i chyba ciężko tu mówić o powtarzalności serii.

Ale generalnie najcichsze nie sa (+/-). W kwestii 300GT to chyba az 1 raz
gdzies tu ktos narzekal na jego halasliwosc. Poza tym wykonanie ich jest
naprawde dobre i sporo potrafia pociagnac (moj ma podpiete 9xHDD,
CEleron950, BE6-2 + 2dodatkowe kontrolery i berdna grafika - dziala, nie
halasuje ale po podpieciu 2 ostatnich dyskow na linii 12V zrobilo sie
niebezpiecznie bo oscyluje wokol 12.5V Te 9 dyskow to tak troche dla sportu
i z ciekawosci jak tez to bedzie dzialac i czy w ogole sie odpali :-)

GLide

--
[Epox 8KRA2+, 2x512MB PC3200, Athlon XP-M 2400@3200@1.65V(FJQ4C)]
[Gainward GF4-PP Ti4200@4800, Viewsonic VX900-2, Winfast TV2000 ]