Re: padniety dysk?

Autor: czubcia <czubcia_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 05 Nov 2004 - 15:31:15 MET

Użytkownik "KILu" napisał w wiadomości news:cmfngv$8gj$1@inews.gazeta.pl...

> Przetwornica nie jest w stanie wystartować.

Że ja na to nie wpadłem? Bije się po łbie.

Jak jest zrobiona owa przetwornica że po jednym bzzz już dalsze próby
załaczenia kompa nie dają rezultatu.
Dopiero po wyciagnięciu wtyczki jest ponownie bzzz.
Jest tam jakas blokada która po 1 nieudanej próbie się załącza, a zwalnia
dopiero po wyciagnięciu kabla zasilającego?

Druga sprawa. Czemu na tym zasilaczu bez problemu chodziły nawet 2 dyski a
nowe tak szybko kończą swój żywot? Co one takiego mają? Aż tak są wrażliwe
na.... skoki napięcia? Czy może coś innego.

Sorki że tak drąże temat ale strasznie mnie zaciekawił.

Pozdrowienia
czubcia