Re: Jaka grafika do obrobki zdjec?

Autor: GLide <glide_at_WYTNIJterramail.pl>
Data: Fri 05 Nov 2004 - 15:07:12 MET

Dnia Fri, 5 Nov 2004 11:47:08 +0100, Filip Drunkenstein napisał(a):

> niepotrzebne, karte mozna dostac na szrocie jak nie za free to w cenie dwóch
> piwek pewnie (ostatnio tak nabyłem flopa). Inna sprawa filmiki - zależy

No nie popadajmy w skrajnosci. :-) Choc rzeczywiscie patrzac
minimalistycznie to i 4M Ati Rage Pro starczy a i obraz bedzie
nienajgorszy.

> wtedy czy to jakieś animacje wprowadzające do zdjęć, czy praca przy obróbce
> nagrań... ale na ten temat się nie wypowiadam, bo się nazwyczajniej nie
> znam.

Musi byc dobrze dzialajacy overlay i tyle. Karta ze sprzetowym wspomaganiem
efektow to zupelnie inna bajka :-)i chyba nie to autor watku mial na mysli.

GLide

--
[Epox 8KRA2+, 2x512MB PC3200, Athlon XP-M 2400@3200@1.65V(FJQ4C)]
[Gainward GF4-PP Ti4200@4800, Viewsonic VX900-2, Winfast TV2000 ]