Overclocking: Barton 2500

Autor: topjes <nie_at_da.rady>
Data: Fri 05 Nov 2004 - 13:54:05 MET

Witam,

Kupiłem ostatnio Asusa A7N8X-X (nForce2), Bartona 2500 i DDR RAM Twinmos
400Mhz 512MB 2,5CL.

No i jest problem. Gdy wszystko działa na 166MHz jest super. Ale już
podkręcenie szyny i pamięci (synchronicznie) do np 183MHz powoduje
zawieszanie komputera przy różnych operacjach. O 200MHz to w ogóle można
zapomnieć - po kilku minutach zwis, potem nawet klawiatura nie chce w BIOSie
działać (trzeba wyłączyć od prądu całego kompa na kilka minut).

Czy to znaczy, że mam taką kiepską serię tego Bartona? :(((

No i pytanie - czy powinno się dać pracować tak aby np procek działał na 166
a RAM na 200 (asynchronicznie)? Mi nawet gdy ustawię pamięć na 9-4-4-3 przy
teście pamięci wyskakują kwiatki.

pzdr
topjes