Re: Samsung SyncMaster 795MB

Autor: Friend <uniwersalny_at_wp.pl>
Data: Fri 05 Nov 2004 - 13:04:45 MET

> Prosiłbym o podzielenie się spostrzeżeniami użytkowników tego sprzętu
> jak również ludzi którzy wiedzą czy się tym przejmować czy nie.

Od wczoraj mam 795DF i nic w nim nie piszczy(taki egzemplarz). Piszczenie
jest spowodowane przez jakąś cewkę która wpada w drgania właśnie przy 60 lub
85Hz. Miałem taki problem z NEC 791SB ktory początkowo zaczął piszczeć w
100Hz, zmieniłem na 85 było ok ale po jakims czasie tez zaczęło piszczec.
Rozebrałem więc monitor zlokalizowałem cewkę i zalałem lakierem bezbarwnym i
jest 100% OK(monitor chodzi juz 1,5roku)

Jeśli to nie przeszkadza nie należy się przejmować, jeżeli przeszkadza
reklamuj.

GM