Samsung SyncMaster 795MB

Autor: PeWu <wudar44_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 04 Nov 2004 - 22:27:10 MET

Witam
Posiadam monitor taki jak w temacie karta Grafiki GF 2 MX 400 Leadtek
Monitor ten piszczy mi przy rozdz. 1024 / 768 / 32 (16 tez :) i
częstotliwościach innych niż 60 lub 85
Nie jest to duży problem ale zastanawiam się czy tak powinno być W końcu
pozostałe częstotliwości
też zostały przewidziane przez producenta A jednak cos nie do konca jest
tak...

Prosiłbym o podzielenie się spostrzeżeniami użytkowników tego sprzętu
jak również ludzi którzy wiedzą czy się tym przejmować czy nie.

Ogólnie monitor bardzo mi odpowiada i nie mam do niego najmniejszych
zastrzeżeń nawet mimo tego małego buga
ponieważ podejrzewam tu raczej jakąś niezgodność sprzętową niż wadę.

Z góry dzieki

Pozdrwaiam
PeWu