Re: PenDrive: USB 2.0 i USB 1.1

Autor: Andrzej <NOSPAM_at_wp.pl>
Data: Fri 05 Nov 2004 - 11:36:52 MET

> Jak nie wyświetla a masz kontroler 2.0 i pena 2.0 to pracuje jako 2.0, ale
> jest jeden trick - mianowicie domyślnie XP ustawia pena w trybie
> bezpiecznym tzn. mozesz go wyciągnąć kiedy chcesz bez odłączania w
> systemie - fajny tryb ale wydajność jest tragiczna, przełącz na tryb
> wydajności - wtedy musisz odłączać Pena w systemie przed wyciagnięciemale
> za to prędkości wzrosną ogromnie!
> Zreszta tryb pracy dokładnie pokazuje np Sisoft Sandra.

Dzieki za informacje. Moj Pen byl ustawiony w trybie bezpiecznym i ladowanie
na Pena bylo z transferem 656 kbytes/s. Zmienilem ten tryb (czy to wymaga
ponownego uruchomienia kompa?, chyba nie) i transfer dalej byl taki sam
(czyli okolo 5 Mbps). To mi wyglada chyba na USB 1.1. Ale w USB 1.1
transfery sa dwa: 1.5/12 Mbps. Zainstaluje jeszcze sobie Sisoft Sandra'e.

Andrzej