Re: znikajace partycje

Autor: Krzysiek <crisbl_at_o2.pl>
Data: Fri 05 Nov 2004 - 11:34:57 MET

Użytkownik "Andy32" <andy32@ntvk.nospam.com.pl> napisał w wiadomości
news:cmfkl2$aps$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Użytkownik "Krzysiek" <crisbl@o2.pl> napisał w wiadomości

> A jakie masz na nim partycje?, bo ja miałem podobny problem z partycjami
> <100 GB
> zmieniłem bios, ( nie pomogło), przepartycjonowałem dysk, jak ręką odjął
:)

> --
> Pozdrowinka
> Andy32
> *pisząc na priva usuń "nospam"*

Partycja Primary to 300 MB FAT16, a pozniej kolejne juz jako Logical,
wszystkie NTFS 30 GB, 30GB i 90GB. Partycje juz zdejmowalem i zakladalem od
nowa. Nic to nie zmienilo. Coprawda nie zmienialem rozmiarow ani typow
partycji. A BIOS tez zmienialem i nic nie pomoglo. Poza tym objawem komputer
dziala bardzo stabilnie i nigdy sie nie wiesza. Wiec zastanawia mnie czy
moze nie jest uszkodzony kontroler ide na plycie.
Pozdrawiam