Re: 2 procki vs. 1 procek (tyle ze lepszy)

Autor: BQB <adres_at_anty.spamowy.com.invalid>
Data: Fri 05 Nov 2004 - 09:41:46 MET

"w" <gurgur@zlernyobk.pbz> wrote in message
news:cme0ng$29e$1@atlantis.news.tpi.pl...

> . Na p4 komputer nie muli gdy masz antywira w tle, ściągasz
>
> mi nie muli, a nawet jeżeli to wtedy gdy dysk jest obciążony,procesor
> nie ma nic do rzeczy

Nie klucic sie, obydwa procki sa dobrym wyborem, praca w systemie na
obydwu wyglada podobnie, to ze ktos sprawdza P4 bez HT i potem sobie
wlaczy HT to zadne porownanie. Trzeba to zobaczyc pomiedzy P4 z HT i
AMD64 niewielka przewaga dla AMD. Mam w firmie serwer 2xXEON 2GHz, a w
domu XP3200+ i u mnie lepiej wszystko chodzi (porownuje korzystanie z
kompa przez jedna osobe)

--
bqb znaczek wiadomo jaki data.pl