Re: ECS P6BAT-A+ jak odpalic?

Autor: Michal Lukasik <michu_at_albedo.CUTart.pl>
Data: Fri 05 Nov 2004 - 01:52:41 MET

Dnia 4.11.2004, Adam 'Adak' Kępiński napisał(a):

> Gratuluje, ale jakbys nie zauwazyl nie o tym jest ten watek - moze sprobuj
> przeczytac temat - to podobno pomaga ;-)

No doooobra. Żeby nie było, że nie na temat ;D

> A wracajac do sedna - pobawilem sie sleep - niestety nic.
> Usilowalem wymusic FSB 100 - tez nic.

Odkręć wentyl i sprawdź czy radiator się grzeje (albo odłącz ten, który
jest i wepnij inny - niektóre płyty nie wstają bez podpiętego coolera).
Będziesz wiedział czy CPU dostaje zasilanie (czy działa). Jeśli dostaje to
jak się da (nie zaglądałem do manuala) odłącz wszystkie duperele na płycie,
tj. dźwięk, USB, itp. Wyciągnij wszystkie karty PCI (ISA), AGP, pamięć.
Zostaw sam CPU. Jeśli BIOS nie da znaku/sygnału życia będzie wiadomo czy
to CPU czy płyta (ew. BIOS).

> Jutro bede mial Celka 500 na Socketa - zobaczymy, bo szkoda mi dziadka
> wyrzucac ;-)

Zawsze to lepiej dać jakiemuś dzieciakowi, niech rośnie "hackier" ;D

--
    Michu <michu(at)albedo.art.pl>
"Czas się nie spieszy - to my nie nadążamy."