komuś zbędne? SIMM

Autor: ADi <svspvb_at_jc.cy>
Data: Thu 04 Nov 2004 - 19:37:35 MET

Witajcie Grupowicze!
Nie wiem czy nie OT ale czy nie ma ktoś z Was może zbędnych modułów
SIMM które walają się mu gdzieś po szafach/szufladach i tylko
niepotrzebnie zajmują miejsce? Jeśli tak to mógłby to podesłać do mnie
a chętnie przygarnę (za free) :) Mam P133 i chciałem serwerka postawić
a mam tylko 4MB Ramu... Z góry thx :) Jeśli można to na priv proszę :)

P.S. Jeśli uważacie, że nie powinienem dawać takiego ogłoszenia na
grupę to proszę o wyrozumiałość i powiedzenie mi o tym a obiecuję, że
już się więcej nie powtórzy!

--
[ -===--Intel & nVidia Powered--===- ]
[ ==adres e-mail kodowany w ROT-13== ]