Re: Ciekawe pytanie

Autor: MAYDAY <g.o_at_NOSPAM.wp.pl>
Data: Thu 04 Nov 2004 - 19:35:31 MET

> Celeron 2.0 giga ramu i monitor samsung 19'' ciągnie wg wskazań UPSa ok 150W
> na jałowo (ze standardowymi procesami)

weźcie sobie zwykłą instrukcję od monitora i zobaczcie ile ciągną . a co
do poprzedniego wątka, to zasilaczy i tak brakuje. Czemu nagle zasilacz
300 W staje się za słaby ? przecież nawet monitor nie jest podłączony do
niego. Uprzedze odpowiedź, że niemarkowe mają ok 150-200 W. Tak, ale
reszta do 300 to ciepło. Ciągle pojawia się na grupie mam zasilacz 300 W
i się sprzęt resetuje(wiesza), odpowiedź : zmień zasilacz. Po co skoro
"Celeron 2.0 giga ramu i monitor samsung 19'' ciągnie wg wskazań UPSa ok
150W na jałowo" więc teoretycznie wystarczył by zasilacz 200 W.
Proponuje podłączcie swoje maszynki do zaiłki 200 W. Pewnie nawet nie
wstanie.