Re: iwill a moze cos lepszego

Autor: Bartosz Kiziukiewicz <kiziuk_at_alpha.WYWAL-TO.net.pl>
Data: Tue 30 Nov 2004 - 22:10:22 MET

On Tue, 30 Nov 2004 21:20:19 +0100, "Ariuszn" <ariuszn@poczta.onet.pl>
wrote:

> Moze i lepiej a probowales gdzies cos takiego zamowic - idziesz do sklepu a
> oni ci badziewie daja. Dopiero jak im wszystko znajdziesz to ci to sprowadza
> ale jak cos nie tak to oni umyja rece a ty sie martw.

No niestety, jak się chce coś dobrze, to u nas nadal trzeba zrobić to
samemu.

> Niestety ja na tym nie musze sie znac ja chce kupic dobry komp, ktory bedzie
> niezawodny, a przy tym ladnie wygladal. Dlatego spodobal mi sie iwill -

Problem polega też na tym, że na te "markowe" komputery nadal jest
stosunkowo mały popyt. Większość to jednak są składaki - co moim
skromnym zdaniem nie jest wcale złe, ale jeśli ktoś potrzebuje ładnego
komputera "out of the box", to ma już z tym większe problemy.

--
Pozdrawiam
  Bartek