Re: iwill a moze cos lepszego

Autor: Ariuszn <ariuszn_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 30 Nov 2004 - 21:20:19 MET

Użytkownik "Bartosz Kiziukiewicz" <kiziuk@alpha.WYWAL-TO.net.pl> napisał w
wiadomości news:k3epq09m13unj7r9kp0h5bhhipk86q2au8@4ax.com...

> A nie lepiej poszukać jakiejś ładnej obudowy (ModeCom, Enlight) -
> pewnie mają coś podobnego, wpakowac dobrą płytę (i resztę) i mieć
> spokój?

Moze i lepiej a probowales gdzies cos takiego zamowic - idziesz do sklepu a
oni ci badziewie daja. Dopiero jak im wszystko znajdziesz to ci to sprowadza
ale jak cos nie tak to oni umyja rece a ty sie martw.

Mialem kiedys taki problem - kupilem komp z P4 i chcialem dwa HD na Raid i
co 2 dyski byly tylko 1 okazalo sie ze raid obsluguje dyski do 60 G a ja
mialem 80 jak juz uaktualnili bios i mialo wszystko dzialac ok i tak nie
dzilalo.
Komp stal w serwisie prawie 2 miesiace (owszem mialem zatepczy) i do niczego
nie doszli. Po fakcie zrobili z tego kompa cos innego i musialo byc trzeba w
koncu pracowac. Okazalo sie ze prawdobodobnie plyta ktora dali nie nadawala
sie do win98.

Niestety ja na tym nie musze sie znac ja chce kupic dobry komp, ktory bedzie
niezawodny, a przy tym ladnie wygladal. Dlatego spodobal mi sie iwill -
niestety ciezko dogadac sie z sprzedawca, wiec szukam cos podobnego

Pozdrawiam