Re: testowanie ramu

Autor: Maciek Mis <foto.amatorDOD_at_interia.pl>
Data: Tue 30 Nov 2004 - 18:27:33 MET

Michal Bien wrote:
> Jezeli ktos uzywa jako podstawki pod kawe to moze. W dalszym ciagu
> mam sprawne flopy 5'25" nagrane ~1991-1993 r. i te dyskietki nie wykazuja
> badow. Czyli stuknelo im dziesiec lat -> okres zywonosci plyt CDR na
> ftalocyjaninie.
odbiegamy troche od tematu ale co ciekawe ja tez mam dyskietki z lat ok
1993-1998 jedne z danymi a inne wykorzystuje do nagrywania danych.
czasem kupie sobie jakas nowa i ta pada mi albo zaraz albo po paru
miesiacach kiedy najbardziej jest potrzeba ;-) a te stare sa nie do
zdarcia! ciekawe dlaczego tak jest?

--
Pozdrawiam, Maciek M.
GG: 4043660