iwill a moze cos lepszego

Autor: Ariuszn <ariuszn_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 30 Nov 2004 - 17:50:33 MET

Szef w mojej firmie obarczyl mnie odpowiedzialnoscia za zakup sprzetu
komputerowego.
Chce kupic 3 komputery

1. DLA SEKRETARKI - cos w stylu maszyny do pisania z monitorem LSC 15 - ma
przedewszystkim byc ladny i znalazlem cos takiego - ZPC
gx -http://www.iwill.pl/minipc.php#xp4g

2. DLA SZEFA - cos do wszystkiego, gry filmy dvd i ma ladnie wygladac -
rowniez znalazlem cos - http://www.iwill.net/product_2.asp?p_id=34 + do tego
zestaw glosnikow + LCD 17

3. DO GRAFIKI - i tu rowniez znalazlem cos fajnego
http://www.iwill.pl/stacje.php + jakis monitor 19 najlepiej jak bedzie
kalibrowalny - ale bez przesady z cena

Oczywiscie do tego wszystkiego jeszcze troche oprogramowania

Problem w tym, ze znalazlem tylko jedna firme handlujaca iwill-em i na samym
wstepie mam juz problemy z uzyskaniem od nich oferty cenowej (az strach
pomyslec co bedzie z ewentualnym serwisem).

Czy ktos zna innych, ktorzy sprzedaja ten sprzet lub moze jakis inny o
rownie ladnym wygladzie i mocy ?