Re: Nagrywaka

Autor: Eneuel Leszek Ciszewski <prosze_at_czytac.fontem.lucida.console>
Data: Tue 30 Nov 2004 - 17:35:11 MET

"Gupik" coi5g1$19n$1@inews.gazeta.pl

> 3 grudnia mam urodziny i rodzice objecali nagrywake DVD [...] którą wybrać

> a czy ta TOSHIBA SD-R5372B to dobra nagrywarka ??

A Mercedes w ogóle -- to dobry samochód?
Słyszałem o Zaporożcach -- stylowa sylwetka,
stabilna praca silnika dzięki układowi boksera,
doskonałe wykończenie...

No więc ta Toshiba to moim zdaniem coś około Mercedesa.
Ale Zaporożce też są dobre. :)

Brakuje w niej wyjścia (jacka 3.5 mm) na słuchawki
z przodu -- to ponoć największy jej feler. :)

Przy szybkości 2x -- jest niesłyszalna,
przy 4x -- można powiedzieć, że pracuje
cicho, później już wchodzi w grę szum
powietrza. Jest najszybsza w DL, choć