Re: monitoring parametrow

Autor: Vituniu <vituniu_at_poczta.fm>
Data: Thu 04 Nov 2004 - 11:20:21 MET

> Samurize z tego co wyczytałem pod w98 nie zadziała ;)

No niestety... A szkoda, bo milusi programik jest :)

> Automatyczna konfiguracja nie powiodła się i wszystkie
> sensory trzeba ustawiać ręcznie ale jeszcze nie
> jestem zadowolony - bo często zdarzają się dziwne
> skoki temperatury np. -15, 52, 77 a to nie realne ;)

Hum... u mnie byly takie objawy jak PCProbe Asusa bylo
uruchomione jednoczesnie z MBM.

Jestes pewien, ze sprzet jest 100% OK?
Bo moze po prostu czujki sa "Made in China"
i ten typ tak ma? :>

> A jakby ktoś miał jeszcze jakieś pomysły, albo znal
> inne programiki to chętnie je poznam :)

MBM chyba jest najbardziej uniwersalny...
Pogrzeb po stronie producenta plyty, moze znajdziesz
jakis soft dedykowany.

Powodzenia. :)

Pozdrawiam,
Vituniu.