Jaki komp?

Autor: kgs <kaguss_at_WYTNIJ.gazeta.pl>
Data: Wed 03 Nov 2004 - 21:53:43 MET

Witajcie, mam pewien problem i liczę na małą pomoc z Waszej strony :) Musze
skompletować zestaw (bez monitora) w cenie okolo 1500-1800 zł i mam trochę
dylematów... Komputer ma być głownie do pracy, w sensie raczej żadnych gier -
głónie Internet, filmy, muzyka, pakiety biurowe... Moglibyście podać jakieś
propozycje zestawów, bo wiem, że na pewno dużo bardziej się aktualnych
cenach/konfiguracjach orientujecie niż ja. Na początek nie wiem w którą
platformę zainwestować: czy np. Sempron będzie ok? czy też moze lepiej
Celeron? Grafika moze być chyba nawet zintegrowana (czy mimo wszytsko lepiej
jakąś oddzielną?), moze nawet dźwięk zintegrowany... O standardowych rzeczach
typu klawiatura, mysz nie wspominam, ale warto o nich pametać przy
oszacowaniu ceny... Aha, jakiś mały zestwa głośnikowy również jest potrzebny.

Dzięki z góry za jakąkolwiek pomoc.

Pozdrowienia,
kgs