komp sie wiesza po tescie pamieci

Autor: Paweł Brzozowski <pink_at_pinkfloyd.pl>
Data: Wed 03 Nov 2004 - 21:54:45 MET

Witam!
Mam taki problem. Sprzet to plyta ASUS p4s800, celeron 2,5 , 256 ddr 400,.
karta HIS radeon 9200, dysk maxtor udma 133. Od czasu do czasu gdy chcę
włączyć kompa zawiesza się on zaraz po teście pamięci (koncząc go pomyślnie)
i nic nie można zrobić, nawet wejsc do biosu. Za pierwszym razem wyjalem i
włożyłem procesor, pomogło i komp sie włączył. Gdy pożniej miałem podobny
porblem wyjąłem i włożyłem pamięć i tez pomogło. A ostatnio nie pomoglo
wyciągnięcie pamięci tylko musiałem zrobić wyresetowac biosa. Czy ktoś
mogłby mi doradzić w czym problem ?
Z góry wielkie dzieki
Pozdrawiam
Pawel