Re: I co dalej z nagrywarkami ??? co po DVD ???

Autor: Paweł Cern <imie_at_nazwisko.neostrada.pl>
Data: Wed 03 Nov 2004 - 21:17:06 MET

> wiem o tym ale mi chodzi kiedy do nas trafia te urzadzenia i kiedy
> przecietnego szarego czlowieczka bedzie na te zabaweczki stac

Takie podejście do sprawy jest bez sensu. Rozmiary oprogramowania stale
rosną, po pewnym czasie walory użytkowe płyt zapisywanych niebieskim laserem
będą zbliżone do dzisiejszych DVD. Zapewne ktoś wymyśli coś nowego i zabawa
zacznie się od początku. Na tym zresztą robi się pieniądze w branży IT
hardware.

Paweł