Re: I co dalej z nagrywarkami ??? co po DVD ???

Autor: mixxos <mixxos_at_dfdfdfdfdf.fdfd>
Data: Thu 04 Nov 2004 - 09:27:24 MET

Yogiii napisal(a):

> wiem o tym ale mi chodzi kiedy do nas trafia te urzadzenia i kiedy
> przecietnego szarego czlowieczka bedzie na te zabaweczki stac
> ?????????????

Poszukaj w google:
Blue Ray
i konkurencja: HD-DVD

Kiedy beda dostepne dla przecietnego Kowalskiego?
Za rok juz beda pierwsze egzemplarze w sklepach, na pewno (!)
-poczatkowo drogie ale beda szybko taniec, bo tam naprawde
to nie jest az taka rewolucja
w porownaniu z DVD -tyle kilka razy wieksza pojemnosc
(w porownaniu DVD DL 3-5 razy)

I na poczatku z cala pewnoscia bedzie to co z DVD dwa formaty niekompatybilne
-tj: plusy i minusy teraz BR (okolo 50GB)
i HD-DVD (okolo 30GB)
-szykuje sie kolejna wojna formatow,
 az w koncu powstana nagrywarki dwuformatowe -za okolo 2 lata

--
Mixxos