Re: Notebook Toshiba Satellite Pro - procek

Autor: Bartosz Śmigaj <smigaj_at_post.pl>
Data: Wed 03 Nov 2004 - 18:59:12 MET

On Wed, 3 Nov 2004 18:23:01 +0100, Sebastian Grabowski
<sebecco_WYTNIJTO_@interia.pl> wrote:

> zadnej urazy nie ma, o oszczednosci energii slyszalem
> ale nie bardzo wiem jak mam to powiazac, po prostu
> od niedawna mam notebooka i sprawy tego typu sprzetu
> sa mi obce - dlatego pytam liczac na bardziej jasna odp
> w kazdym badz razie teraz wiaze jedno z drugim i nadal
> sie dziwie dlaczego procek 500 jest widziany jako np 252 mhz

Po prostu w eclu zaoszczedzenia energi, procesor jest "zwalniany" poprzez
zmiane mnoznika. W ten sposob gdy nie jest to konieczne, masz wydajnosc np
250Mhz, a gdy potzreban jest wieksza moc, zmienia sie mnoznik i masz
procesor 500Mhz.

ZTCW w P3 itp ta technologia nazywa sie SpeedStep - sprobuj znalezc w
biosie jakies ustawienia dotyczace wlasnie SpeedStep, oszczedzania baterii
itp. Prawdopodobnie bedziesz mial cos w stylu Max Performace, Max baterry
life, Auto (lub podobne o tym znaczeniu). Ustaw na Max performance i
gotowe - bedziesz (a wlasciwie powinienes) miec caly czas 500Mhz

--
  .: Bartosz Śmigaj
  .: mail :: smigaj@post.pl